Op deze pagina vindt u documenten, zoals bijvoorbeeld een toolbox, waarmee u de uitdagingen die deze tijden u stellen in uw organisatie het hoofd kan bieden. Wat te doen als één van uw werknemers in contact was met een persoon die mogelijks COVID-19 heeft opgelopen? Hoe weet u of u aan uw verplichtingen voldoet in het kader van verplicht telewerk?   Wist u bijvoorbeeld dat u een document dient op te stellen met alle functies die nog steeds aanwezigheid op de werkplaats vereisen? Of dat u een aanwezigheidsregister dient op te stellen voor bezoekers ? Deze en vele andere documenten kan  u hier downloaden.  
 



Nederlands        Duits

 


 

Een telewerkbeleid invoeren binnen
jouw organisatie

Wens je graag een telewerkbeleid in te voeren binnen jouw organisatie maar weet je niet hoe daaraan te beginnen?
Met deze gids, helpen we je het telewerkbeleid te bepalen volgens de geldende wetgeving en duidelijkheid te scheppen wat betreft de verschillende stappen om dat beleid in te voeren.

Download het document

 

Functielijst waarvoor aanwezigheid
op de werkplek vereist is

Om in uw bedrijf te verduidelijken welke taken en/of functies een fysieke aanwezigheid vereisen en dus niet kunnen worden uitgevoerd tijdens telewerk, nodigen we u uit om het document hieronder te gebruiken.

Download het document

 

Bezoekersregister

Wij raden u aan om een bezoekersregister bij te houden, dat moet worden ingevuld door uw bezoekers wanneer ze uw organisatie binnenkomen. Hieronder vindt u een model. Zo kan worden nagegaan wie een langdurig contact heeft gehad met wie en kan er dus gemakkelijker contact worden opgenomen indien er een geval van COVID-19 wordt vastgesteld bij u of bij uw bezoekers.

Download het word-document